Wednesday, March 25, 2009

Balik kampung!!
mggu lepas aku baru balik kg...happy sgt...sume ade...dari kak aku yg sulung smapai la yg bongsu....dh lame kintorg x lepak skali....kalo ade pon raye jer la....tu pon kdg2 sorg xder...=(so aritu kitorg sume blk kg....sbb parents aku nk wat kenduri....n celebrate besday anak buah aku skali....

birthday cake nurin....

ni dgn anak buah aku yg suke sgt ultraman...konon malu la...sbb tu pakai topeng....

nurin excited dpt hadiah....

ni bkn nurin je main..aunty n pakcik die pon sebok skali da...=P


kek anniversary kak ngah...


adik aku yg x penah makn kek...hahahaa...=P



mlmnye kitorg ade kenduri.......mak masak nasik ayam....mee rebus....beshhhhh...=D

nak blk kl pon still lagi x tanggal topeng die tuh....ape yg suke sgt pon aku x tau la....=P

No comments: