Monday, May 25, 2009

kenape aku suke duduk area bandar baru sentul..?



sume org tanye nape aku x duduk dekat area opis aku....pantai dalam...nk g opis pon dekat....x pyh ssh pk psl transport....silap2 duit tambang pon x de....

Tapi aku sebab2 tersendiri kenape aku suke duk area bandar baru sentul:-

1. hospital dekat
2. pudu dekat-naik tren terus smp plaza rakyat...senang aku nk balik kg

3. tempat shopping kegemaran seperti sogo n jln tar pon dekat
4. kawasan x ramai...selesa....
5. rumah pon selesa...sewa pon bole tahan...=)

6. port rahsia aku pon dekat...
7. aku dh sewa umah tu dr aku praktikal lagi...brg dh byk....mls nk kemas...tggu kawen baru kemas...=P

Kesimpulannye....aku mmg suke duduk rumah sewa aku sekarang...

^_^

2 comments:

WNA said...

kesimpulannya kena kawen la cmni baru pindah.kan2?

wawa said...

hahahaha...nmpk gayanyer la.....=P