Tuesday, June 16, 2009

TAHAP KESABARAN MANUSIA ADA HADNYER....!
Tadi secara x sengaja aku dh bersikap kurang ajar....kurang ajar ngan penyelia aku sendiri....
erm....mmg x disengajakan langsung....tp tahap kesabaran manusia ade had nyer....td aku mmg x bole menahan sabar lagi.....mmg naik darah aku....dh lame aku bersabar ngan sikap die yg selalu mencari kesalahan org lain....salah sendiri x pernah sedar...pernah x die nk amik tau pasal keje kitorg camaner...terminal ok...mesin ok ker....x pernah sekali pon.....balik2 asik pertikai kan psl ot...elaun kritikal n mcm2 lagi la.....ape yg aku ckp sume die x bole terima....die jer yg betol....nk mintak cuti pon ssh.....ade je yg x kene....aku bkn suke2 jer nk cuti.....ari yg aku nk cuti tu bknnyer tugas aku keje petang.....aku pon x paham dgn sikap die....die xder keluarga ker...?ingt kitorg yg bujang2 ni x der famili....aku x dpt bygkan raye nnt mcm mane....konpem aku n kak ayu x dpt cuti raye......benci betol la ade pompuan mcm nih kat dunia ni....busuk hati...!!
batal puase aku hari ni...! stop!!the end!!

*nasib baik aku marah..comel gak mcm kucing nih... =P

No comments: