Sunday, July 12, 2009

LALALALALA~~~

Huhuhu...lame gile aku x update blog nih....nk kate bz sgt pon x jugakk....ni je la mase terluang aku di ptg ahad ni utk meng update blog.....

1. Birthday si dia...(22 jun 09)
happy birthday yg ke 24 syg...i luv u so much...
no hadiah...just ade cupcake jer....just celebrate kat tangga kat umah aku...ntah pape
kan....?hehe...hadiah nnt ye....ade...cume lambat skit....

2. Jha kawen akhirnyer....

pelbagai insiden yg terjadi psl kenduri jha nih.....hehehe....ape2 pon just simpan antara kami
saje la...aku g sane ngan ita n kak yu....best giler....ita drive dr kl smp terengganu....kitorg duk
continental hotel....
#ni antara gambar kami bersama pengantin


aku bersama pengantin

pengantin...cantikkan...?



aku n ita bersama pengantin....

warga ofis bersama pengantin...

kami yg masih single tp baju purle n coklat bkn single k...hahaha....


3.konsert BRTM

-saje luangkan mase mlm mggu aku utk tgk bintang RTM....best jugak....finalis mmg bagus...tidak menghampakan la....

-paling aku suke tgk joanna...die perfome mmg best...cantik pulak tu....walaupun cume dpt tmpt kedua....tp die menang persembahan terbaik n bintang paling popular.....hope lepas ni die dpt jd penyanyi no 1 mcm siti....hehehe...

-juara pon not bad jugak....ernie, 17 tahun...suara pon bagus jugak.....

-tempat ketiga..fatin...erm...boleh la...tp teman x berkenan....better aina lg kot....

2 comments:

WNA said...

asek pegy kenduri je,ko bile?
:D

wawa said...

aku???suprise....akan dijemput yea cik qemm...sabar....lmbt lg...silap ko dulu...hehehe...