Monday, August 3, 2009

HARI MINGGU HARI BERSAMA KELUARGA

Hari sabtu baru ni...kak ngah buat kenduri sempena masuk umah baru die kat damansara damai...biase la....adat...masuk umah baru kene wat kenduri...doa2 semoga keberkatan tuk duduk umah baru nih...huhuhu....so famili aku sume ade kecuali abg aku...die keje ..parents aku dtg kl dr hari jumaat lagi....lame x jmp diorg...mcm2 cerita....kakak aku yg sulung tukar kete baru...grand livina...abah...still lg mcm dulu...mata x brape nk nmpk....jln pon dh kene pimpin...risau aku...insyaallah bln 10 ni pegi operate...hopefully mata abah pasni elok...bole jln macam biase...mak..alhamdullillah sihat...adi..dh start studi blk..aritu cuti sbb upm kene kuarantin psl h1n1....


hanis n nurin sonok dpt naik kete baru..hehe...


abah....

mak ngan along sibuk kat dapur...mase ni kak ngah n abg nain xder...g beli brg....

adi...peace no war....

pin tudung...adik aku yg bg....tq..(^_^)

No comments: