Monday, October 11, 2010

101010

kenduri kendara sana sini
bile lagi nk kenduri kendara aku ni..
hahahahaha...

;P

korg tgk gambar jer lah...malas nk mengomel....hehehe..

kenduri alia & andi(alia my officemate) stadium tertutup MPSJ

dgn safiah...ok aku tau aku nmpk huduh dan gemok dlm gambr ni...so better jgn komen...hehehe...

pelamin indah berseri nun diatas....ibarat diatas kayangan...kalah perkahwinan dato' SMS..hehe...


selamat pengantin baru alia & andi.. ;)

pengapit : kak nana...comei ape makeup ni...

majlis pertunangan nisah(kawan sekolah rendah acs lumut)

bersama tunang tersayang(dzafry)...maaf kualiti gambar x berape nk elok...huhuh...

kaum wanita je yg hadir....ni sume rakan2 acs....still keep in touch smp skrg....aku dh mcm ibu tunggal...tetibe ade anak sorg...hehehe.. ;P

aku n nisah....alamak nisah x pandang kamera lak...huhuh....

friendship forever~~

No comments: