Friday, November 12, 2010

JUALAN PUSPANITA

aku rase aku ni mmg dh jd mcm makcik2 gomen la...asik soping jer....asal puspanita je soping...asal puspanita je hbs kan duit..hehehe....pantang dgr ade jualan puspanita...semua berpusu2 dtg...mcm ade jualan murah plak...pdhal same je..kat luar lg murah kot...hehe....dh lumrah kehidupan nk buat mcm mane kan....

mula2 xnk beli jugak..niat nk cuci2 mata jer...maklum la...simpan duit nk g bercuti nnt...tp..apakan daya...nafsu mengatasi segalanya...haha...

ok...tgk ape yg aku dh beli...case utk handphone(rm10 je)...handmade tau...hehe...x penting pon sebenarnya...tp ianya dpt melindungi hp aku yg cantik tu..hehe...gedik ok.. :P
*motif pink kaler...handbag n kasut..just like me~! :P

handbag lagi??? maaf la yea....dh berbulan x beli handbag baru....asik ulang yg lame2 tuh....ni saje beli besar sket...senang nk letak payung,purse,makeup,perfume,kunci kete,kunci umah,handphone lagi.....tu blom masuk pampers n botol susu ank...ops..hehe...

* motif gambar awek tu??ntah la..cun mcm aku kot.. :P

No comments: