Monday, April 4, 2011

MALAYSIA INTERNATIONAL SHOE FESTIVAL 2011


Arini nk cite skit psl Festival Shoe 2011 kt PWTC sbb td teman membe ade press conference kt pwtc ngan Prof Dato' Jimmy Choo...dia berasal dri Penang...aku tahu psl die ni pon dari paper..internet..n mcm2 sumber lg lah....antara anak malaysia yg bole kite bangga kan....padahal buat kasut jer...nk hrp aku x dapek la kan...nk buat kasut jd terompah...hehehe..n dia pernah buat kasut uk Lady Diana yea kwn2...
ok...bercakap psl kasut ni...pada 7-10 April 2011 ade Festival Kasut 2011 kt PWTC,Hall 2...pada yg gemar sgt kasut tu....hadirkan lah diri yea.......dgr kate ade kasut yg paling mahal dipamerkan...tp xtau la bape harga nya...yg pasti aku x mampu nk beli yea.. :P
Juga ade pelbagai jenama kasut buatan m'sia yg terkenal dekat festival ni...yang aku x sangka2 pon rupanye buatan m'sia....hebat jugak org m'sia ni kan..hehe...so kwn2 ape lg...bole la usha2 mane yg ptt..kot2 ade murah....nk order kasut Dato' Jimmy Choo mmg x dapek la...waktu press conference tu katenya kalo order time ni bg diskaun 50% kt kitorg org media ni...tp masing2 hanya mampu tersenyum jer...hehe...separuh harga pon blom tentu mampu dek non.. :P

** sila lihat aku dgn ayu nya memakai baju kurung waktu press conference bersama Dato' Jimmy Choo yea...org sume sempoi je...sape lg nk memartabatkan pakaian m'sia kalo bkn akukan..cewahhh.. :P
btw...mmg suke la dpt jmp Dato' ni...peramah n murah dgn senyuman... :)

No comments: