Tuesday, May 3, 2011

ACS friend with LOVE~

slalu kalo kitorg nk berkumpul..time2 mcm ni lah....kawan2 kawen...reunion ker..kenduri kendara mcm ni baru dpt jmp...kalo x tu....seblah bangunan pon pyh beno nk jmp masing2.....aku lah paling teruja skali kalo jmp bdk2 ni.....datang la gile meroyan aku.....hahahaha......yealah...kenal diorg ni waktu zaman berhingus meleleh x reti nk lap dulu....baru skrg je kitorg jadik gorgeous mcm aku ni.. :P
x sangka...sume dh besar n ade kerjaya masing....dh kawen..yg akan berkahwin.....pendek kate mcm2 ade....
29 April 2011 tarikh keramat buat nisa n dzafry....tarikh majlis perkahwinan diorg...nisa ni kwn kitorg...setelah berbulan-bulan plan...bru mlm tu dpt jmp...


tgk...dulu berhingus...skrg...masing gorjes!! hahaha..auwww!. :P

Sebelom hari2 aku menjadi bertambah sibuk so.....kene luangkan masa bersama2 kwn2 dulu....keesokan harinya....kitorg g lepak2 kt the curve,ikea & ikano....tp yg ada cuma kami bertiga...yg lain semua sebuk dgn hal masing2...sementara tggu kedatangan org jauh kite...kitorg lunch kt sushi king...dan aku memilih jln selamat order yg set....kalo duduk kt meja putar2 tu konpem Rm50 aku melayang mcm tu jer....hahaha.....

 cik qemmal yg kiut :)

 cik wawa yang kuat mkn....happy je bile nmpk mknn... :P
 org yg dinanti sampai..own...jauh ni...dari kedah....hehe....berbelas tahun x jmp.. :P


perut pon dh kenyang...hati pon dh senang....so...ape lagi..jln2 cari psl....SALE gile2 kt VINCCI...PADINI...omaigod....kitorg mcm org giler kot.....last2 aku x beli ape pon....mata dh rambang sgt smp xtau nk pilih.....hahaha...bole ke mcm tu... :P 
lepas tu jln2 kt ikea plak......mula2 nk lepak mkn meatball jer..sbb own blom mkn lg.....last2 masuk dlm tu phm2 je la kan....PANTANG! laju je...hahaha....bergambr sana sini ngalahkan model... ni baru sikit...sila lihat gmbr dibwh...phm2 sendiri la yea.. :P





 ni pantang tgk cermin....


 mkn meatball + spageti + daim cake + tart telur = own blanja....yeay!!
sebenarnya ini adalah kali pertama aku mkn meatball......hehe.. :P

balik dari hantar own...teringin sgt nk rasa ice room yg digembar gemburkan tuh....so aku n qemmal lepak kt ice room plak....
 cik qemmal diet....mkn telur separuh msk jer... :P

aku?diet la sgt....mkn maggi goreng..eh maggi goreng ke?haha...suke2 jer...mangkuk hijau tu korg nampak...?ade eskrem ice room yg glamer tu.....gambr full xde...hehhe.....yg ni sedappppp!!

2 comments:

rzd said...

xpuas ati..xpuas ati.. gambar aku xbyk..ade 1 je?? xpatut tol...hahaha

wawa said...

wakakakaka...sbr la nox...nk buat cm mane...gmba ko yg byk2 tu dlm camera aku...hehe