Wednesday, June 13, 2012

5 rencah 5 rasa

pada sesiapa yang  x pandai memasak mcm saya ni haruslah kena ada daya penarik utk blaja masak betol x? hehe...selain dari rancangan masakan lain....saya paling suke tgk 5 rencah 5 rasa ni la..hehe...salah 1 sebab saya layan program masakan ini adalah...jeng..jeng...jeng...

mamat ni la.....sherson lian...hensem kan? hehe...teruja sgt bile tgk dia masak....
penuh gaya u'olls....kalau tgk mmg x tukar channel lain dh.....melekat trus...pandang pon x berkelip2 mata..
( *wahh...over sgt statement.. :P )




lagipun ape yg dia masak kebanyakannya simple je...senang la nk ikut walaupun ade menu dia mcm pelik sket...tapi ape2 pon saya x kisah..asalkan dapat tgk dia.....(*hehe...gatal! )

 ade orang cakap dia gay boy....ade jugak yg ckp dia ni dh ade girlfriend..mana satu ni? haih.....xpe la....ade aku kesah?? T_T"

yang penting saya nk tgk dia kat tv.....lain2 tu blakang cite ok! ( *emo tetibe.. :P )


No comments: