Friday, July 9, 2010


kenape???

sedih sgt....
Ya Allah cepat lah perasaan ni berlalu pergi.....
xtau kenape....ptt la rase x sedap je..rupe2 nyer...
air mata ni menitis lagi setelah sekian lama...
perlukan seseorg skrg...
=((
pada dia...
semoga berbahagia diatas kesengsaraan aku...
=((
dh la....xnk igt lagi...
tp perasaan ni slalu dtg....
kwn2....doakan segala2 nya kembali seperti biasa....
doakan aku cepat melupakan ape yg telah berlaku....
kesakitan nye masih ade hingga saat ini....
tp
kenape terlalu mudah???
kenape mesti jd mcm ni??
x tertanggung rasenyer beban nih....
hati ni masih lagi sukar utk memaafkan.....
najwa..
pls.....ko kene igt.....setiap perbuatan pasti ade balasannye kan...?
Allah tu Maha Adil...ape yg terjadi hanya utk menguji setiap hambaNya...
ko kene kuat....ko kene buktikan...
yea...aku yakin....aku akan buktikan...aku masih punye keluarga...
ape yg penting dlm hidup aku skrg cuma keluarga...
aku akan tunjukkan pd dia....yg aku bole tanggung atas ape yg die pernah buat kt aku....
x semua org tahu cerita sebenar.....
ape yg terjadi disebaliknya...x pe...pasti ade blsn...
aku sebagai manusia biasa hanya mampu berdoa......
kuatkan lah imanku...semoga rasa ini berlalu...=
luahan hati,
najwa farahana nadzimuddin

No comments: