Friday, December 3, 2010

ITS MY BIRTHDAY~!!

Pagi2 lagi dh kene pergi kompleks kraf kt jln conlay....huhu...ade majlis sambutan hari inovasi bersama jha...nk explain pon mls...korg bkn phm sgt pon..hehe...mcm biase lyn pic jer...


 berangan mcm menang award filem terbaik..heheh...merasa jugak aku pegang bendalah ni...berat betui....hehehe....
 piala kemenangan festival filem...huhuh...
 tegak mcm nk nyanyi lagu negaraku..hehehe...
 jha... ;)

 KRU xde so amik gmbr ngan patung pon jd la...hehe...

 antara gmbr2 yg memenangi award festival filem malaysia baru2 ni...

 jha ngan yusry kRU :P

 ngan award gergasi

 antara booth yg ade...



 sedikit sedutan dr teater natrah....



 mamat ni muke x bole blah..haha...


 tarian hindustan dr istana budaya...sonok tgk...rase nk gelek skali...


 hehehe...berangan je kitorg..


 bajet takot sgt la kan aku ni...hehe..


 pintu gerbang




 sementara nk ke parking kete aku yg jauh tuh...berangan jap depan the royal chulan ni....hehehe...maklum la..baru dtg malaysia.. :P


 sampai2 opis jer....ade bendalah ni atas meja...huhu..terharu....ita bg...pg2 lg dh ade...die lupe yg aku pegi kompleks kraf pg tu....dh x sejuk sgt dh...btw thanks ita.... terharu la...
 ;)

ni plak wanbah bagi...thanks wanbah.... :)


p/s: cek2 mukabuku byk giler ucapan birthday.....nk dekat 100 lebih....terharu lagi...thanks kwn2...sgt2 hargai.....ayat yg paling terharu semua mendoakan aku cepat2 dpt jodoh n kawen...hehehe...amin...
& mak sms happy birthday panjang umur murah rezeki dpt jodoh dgn org soleh n beriman...huhuh...terima kasih mak.....semoga doa mak tu termakbul...amin.. :)

No comments: