Friday, December 3, 2010

Suprise??

serius mmg x sangka langsung ade suprise utk aku smlm.....aku mmg mati2 sangka yg bos nk jmp....maklum la ade hantar surat pertukaran unit sehari sebelomnye...mmg menjadi lakonan masing2...menakutkan betol....hehehe....tp mmg best la korg...thanks sgt2....x sangka dh tua2 ni pon ade kek lagi...hahaha....

 masih dlm keadaan terpinga2....hahaha....iye2 suh aku msuk bilik meeting...kate bos nk jmp...pastu tutup lampu....aku igtkan ape la...pastu ramai2 masuk nyanyi lagu hari jadi...hahaha....omg~! x sangka.....hahaha...

 muke excited tu dpt kek..hehe..

 my birthday kek... :)

 tiup lilin....tersembur2 kot...hahaha...

 gembira terlebih...haha...



 bersama2 mereka yg meraikan...hehe....thanks sgt2..... :D







 muke masing2 teruja nk makan kek....btw kek tu sedap sgt.. ;)



"menyumbangkan" beberape buah lagu...haha...mic kalo dh dpt kt aku...hbs la...aku sorg je yg nyanyi...

No comments: