Tuesday, January 18, 2011

EMOSI!



huhu...xtau la sejak masuk tahun baru ni...emosi lain sket....
sbb ape eh? umur meningkat ke? hahah...kantoi.. :P
serius mmg xde mood nk bergembira ngan kwn2...g karok ker..tgk wayang ker...
ini seriussssss....(* ala2 wonderspets.. :P)
rase xnk kuar rumah langsung..kalo kuar pon g kenduri kawin..(*tu pon kalo rajin la..)
pastu jmp sanak saudara...
yang langsung xde dlm list buat mase ni ialah..karaoke..tgk wayang...shopping...
pelik??
adakah ini menunjuk kan aku semakin matang??
ade ke macam tu?hahaha...
skrg ni asik kemas rumah...kemas bilik....sapu smph...basuh baju....asal ade jer yg sepah aku sebok2 kemas...pendek kate tahun ni aku mcm rajin semacam jer la...x mcm tahun2 sudah...hehe...
pelik tp benar...
hurm..


3 comments:

Yatie Shukelily said...

huhu.. tu tanda-tanda wajib kahwin dah tu wa. ciri-ciri surirumahtangga dah keluar

neyza mokhtar said...

seru sudah nak mai...bersedia la..hehe

wawa said...

yatie: hahahaha....yeke???aku mmg kene kawen la nih kan...huhu..kene cr calon cepat2.. :P
niza: hehehe....ku seru eh... aku mmg dh bersedia jer ni.. :P