Saturday, January 22, 2011

KISAH AKU & ROSYAM NOR

Kejadian 1:

Tempat:
depan lift Ting 5 Menara PKNS PJ


ok..time ni aku n kak milah nk pegi angkasapuri buat keje....
tgh2 tggu lif tu...
lif depan aku n sebelah terbukak...
secara automatik aku terpandang lif sebelah sbb nmpk ade mamat ensem(mmg dasar mata keranjang la ko ni wawa!)
OMG! rosyam nor la....
korg bole tau x ape reaksi aku???
aku bole melopong depan lif tu smbil sebut name dia....oh...rosyam norrrrrrr.... :O
smp dia terpinga2 xjd nk kuar lif sbb nmpk aku berdiri tegak mcm tgk ape jer...
bile aku tersedar dr lamunan terhenti....rupe2nye kak milah dh masuk lif depan aku....aku trus terkial2 masuk smbil mulut masih sebok menyebut name rosyam nor depan kak milah....hehehe....
dan satu lagi...rosyam nor lalu plak depan lift yg aku masuk tu smbil memandang aku & tersenyum....OMG!
hahaha...lawak la...padahal aku bkn minat die pon..apsal la aku bole buat reaksi mcm tu... :P




Kejadian 2:


Tempat:
Wisma Tv,Angkasapuri


x igt la aku dr mane kan...kantin kot...tgh2 naik tangga....smp je atas aku nmpk rosyam nor lagik....
n korg tau x ape pulak reaksi yg aku buat...???
aku hampir2 terjatuh depan die...naseb bek tersadung sikit je...
 nk cover malu aku tersengih2 je la depan dia...
rosyam nor pandang aku smbil tersenyum...cool jer..hehe...(ntah2 dlm hati die ckp...kalutnye la budak ni.. :P)




Kejadian 3:


Tempat:
Unit Siaran Tv


aku pegi unit tu sbb nk cek jadual....
jmp rosyam nor lagikkk.....tgh beli mknn dr kak nora(kakak ni pemes kt tmpt aku sbb slalu jual mknn utk org kelapran mcm aku pd waktu ptg.. :P)
aku wat bodo jer...tp sempt la tegur kak nora...
pastu aku lalu lgi sbb nk keluar....diorg betol2 ke tepi pintu kuar tu....nk xnk lalu je la kan....
n rosyam nor tegur aku....!
awak nak????smbil menunjuk kan mknn yg kak  nora jual n die mengeluarkan duit....
korg rase ape aku jawab??
.
.
.
.
.
.
.
.
eh...x pe la....terima kasih abg rosyam...tersengih2 smbil menutup muka aku separuh dgn kertas...(bajet xnk die cam aku la kot...ewahhhh...mcm la dia kenal ko kan...) & trus aku berlalu pegi dgn pantasnyer.. :P




sebenarnya slalu je nmpk rosyam nor.....tp ntah la..suke buat aksi yg mcm merepek jer depan die...mcm poyo je kan..kdg2 aku terpk...agak2 rosyam nor tu cam aku ker??? kalo jmp pon dia sentiasa murah dgn senyuman...pendek kate x sombong la....aku xde la minat dia pon...biase2 je..

8 comments:

Nobita Sensei said...

ape lagi..ngorat la beliau..hehe.

wawa said...

hahaha...laki org kot...mane bole... :P

Yatie Shukelily said...

npe tolak rosyam nor nak blanje.. sombong la wawa

wawa said...

kekekeke....aku malu la...tp sebenarnye lepas tu aku menyesal...hehehe..

Yatie Shukelily said...

aku pun rase.. ruginye..

wawa said...

hehehe..xpe2..slalu jmp kot...next time..mane la tahu kan.. :P

Sabby Prue said...

hahaha lawak la wa ni! :P

tp betulla wa, hari tu bna terjumpe pierre andre, mmg la x minat langsung, tp boleh mcm terlopong jap dpn dia. muahahahhahah :D

wawa said...

hahahah....tahu xpe kan..agaknye sbb kite slalu tgk die kt tv...so bile jmp depan mata...jd x keruan kan..hehe.. :P