Friday, February 18, 2011

AKU & EMAN MANAN

tetibe kan aku dpt publisiti yg aku sendiri x mampu utk menepisnya....hahha....poyo jer...x sangka kot....tetiba wall mukabuku aku dipenuhi oleh kawan2 yg kata diorg nmpk aku kt tv...alamak...serius..aku mmg x sangka diorg perasan itu adalah aku... :P

pada hari ahad yang lalu...wanbah mintak tolong aku teman dia shoot promo ngan eman manan pasal Anugerah Seri Angkasa.......so mula2 aku igt teman je la kan..mcm biase...x sangka plak mamat tu suh aku berlakon ngan eman manan....gulp..telan air liur aku...eman manan kot...hahaha...takot teman aih..pastu aku pon x nk la buat promo tu..maklumlah..aku kan pemalu....hehe...tp nk xnk kwn kan...tlg jer lah....dan paling x disangka2 lepas promo tu kuar je kt tv.....mak aihhhhh...penuh wall aku org komen.. :P





antara yg komen kt wall aku...hikhik.. xpsl2 kan? :P
sampai skrg aku mcm x bole terima....malu giler ok!

6 comments:

nsk said...

eceh..~ famous you. I jealous I jealous. :)

wawa said...

hahaha..xde makne... :P

rzd said...

post la video iklan tu kt sini, xkn xde copy kot..yg mane xdpt tgk 2, dpt jgk diorg tgk keglameran ko 2...:)

wawa said...

hahahaha..insyaallah...nnt kalo ade aku letak la.. :P

Yatie Shukelily said...

tah.. aku pon rase.. post la kat blog ko nih.. kami merindui lakonan mu..

wawa said...

hahaha..iye2 je ko ni tie....tgk la nnt eh.... :)