Monday, February 7, 2011

HARI BERSAMA KELUARGA! :)

part ni paling best dlm hidup aku....bersama keluarga!
sape x syg famili kan??


4 Feb 2011
Jumaat

- kak ngah janji nk buat nasi arab.....so x perlu la kitorg bertungkus lumus kt dapur masak makan tghari...heheh....tetapi....berjanggut kitorg tggu smp sempt la order pizza dulu bg mengalas perut masing2 yg kelaparan.....hehehe...akhir nya org yg ditggu pon tiba...naseb bek sedap!kalo x..??? :P




terharu plak aku bile anak buah aku buat kan kad ni utk aku....hehe...so sweet diorg nih.....ni yg achik awa syg lebih ni wpon eja nama aku slh sikit.. :P



5 Feb 2011
Sabtu

Celebrate birthday nurin irdina & hanis sofea

nurin n hanis (birthday girl)


kek haruslah ade gambr ben10 n princess! opah diorg sponsor...!nk tau kenape mesti ade ben10 padahal anak buah aku tiga2 pompuan?sbb si hanis paling suke ben10,ultraman....kalo yg lwn2 sume die suke...x pdn ngan perempuan kan..? :P
kakaknya  plak wajib ade gambr princess..biase la..perempuan kan? :D


1 happy family :)


excited bukak hadiah masing2...





 baby 2010 :)


birthday kakak2 dia...tp husna yg dpt hadiah siap peluk bwk tido... :P
si debab n si comel ELMO!


hanis dgn birthday present yg aku bg....wpon xde ben10 dia ttp ckp kt aku dia suke hadiah yg aku bagi...hehe...so sweet.. :)


6 Feb 2011
Ahad

Teman mak g taman orkid sbb mak suke sgt dgn orkid!
nk beli katanya..nk tanam kt umah....
:)





p/s: cuti CNY ni best dpt luangkan masa ngan famili....x kisah la asal cuti je...mesti nk luangkan masa dgn diorg...paling susah nk jmp abg aku la....huhu...tp smpt la dia dtg umah along kejap...luangkan sikit masa dgn kitorg...isnin mak n abah blk manjung....sunyi plak rase.. :(

No comments: