Thursday, March 3, 2011

SERBA SALAH


Kebelakangan ni diri dihantui rasa serba salah....nk buat mcm mana eh....kalo asik pk psl org lain je...sape pulak  nk pk psl diri sendiri....gembira pon ade...sedih pon ade....sebenarnya aku happy sgt duk unit lama..sbb org2nya yg best & happening...tp atas sbb2 tertentu aku terpaksa pergi dari situ....
Smlm bos telefon mintak aku balik ke unit lama smp ade org ganti...bos ckp die x pakse walau apepon keputusan aku....rase diri ni mcm kejam n pentingkan diri sendiri sgt....aku bgtau kt bos aku dh x sanggup nk duduk unit tu lg....saya minta maaf...naseb bos faham....sesiapa yg berada dlm situasi aku mesti fhm...aku dh x bole tahan lagi duduk kt bwh perempuan tu...cukup2 la ape yg die dh buat....dulu kata aku x penting la....xtahu buat keje la...canang kt org sane sini ckp psl aku mcm2....siap ckp kalo x suke die mintak tukar unit lain...ckp unit tu 2 org pon dh cukup..xperlu smp 4 org...skrg??? terkial nk suh aku blk buat keje sane....wpon bukan die yg ckp...aku tau die bgtau bos suruh pujuk aku buat keje kt tmpt lama blk smp dpt org baru....tp aku terpaksa bertegas n tetapkan pendirian....rase serba salah...sbb kesian dekat org2 lain yg tggl...ape yg dia ckp sume dh kene blk kt die...sesungguhnya Allah Maha Adil...

cuma masih rasa terkilan....lepas ni jarang dpt jmp diorg semua lg... :(

2 comments:

neyza mokhtar said...

betoi wawa..tetapkan pendirian..xpe..lama2 best la duk kat tempat baru tu..

wawa said...

tu la...kt tmpt baru ok jer..xde masalah pon...insyaallah.. tQ.. :)