Thursday, June 16, 2011

AKU & ANUAR ZAIN!


kalo aku ckp aku jmp anuar zain mesti korg x percaya kan?aku dh agak dh....tp betol la weh.....sbenarnye dh lame dh jmp die tp baru skrg nk tulis entry ni...hahaha...
aku n dak opis dpt jemputan pegi mggu setiausaha kt sime darby park....asalnye budak opis yg ajak....aku dgr je anuar zain terus mengelijat nk pegi...haha..gatal sungguh...dpt mkn free n goodies bag lagik..yey~! gedik! :P

gemok sgt time ni..benci tgk...hahaha..!
anuar zain~! makcik2 time ni paling over...gediks lg teruk dr aku....


fahrin ahmad(emcee) n anuar zain....
.
**slalu berangan nnt kenduri kawen aku..(*kenduri kawen aku tau...bkn kenduri kawen org lain...hahaha.. :P) nk pasang lagu anuar zain....sbb lagu2 anuar zain semua menyentuh perasaan.....(*jiwang je memanjang.. :P)
berangan je la yg mampu...bile la akan terjadi kan....hahaha...emo lagi! :P

2 comments:

Hang Leo said...

seronok dia jumpe artis kan....HL x pernah pn jumpe artis,, :(

wawa said...

HL: bkn slalu pon...kekadang je...ala..HL pon bole jmp gak per... :)