Friday, June 3, 2011

LET'S TALK ABOUT WORK~!

Wahhhh...ckp omputih gitu...hebat skrg...hahaha...layankan aje eh..(maybe sbb baru lepas bace blog cousin i yg comel tu...haha...) :P
seperti yg aku pernah katakan sebelom ni....
aku happy sgt kt unit bru...
walaupon sibuk tp happy...
walaupon keje byk tp happy...
walaupon ade org mrh2 aku sbb aku agak lmbt tp aku happy.....
sebab siapa yg x pernah buat salah....lagi2 aku..haha...
ade jugak kwn2 yg tertanya2 ape kerja aku sebenarnya kt RTM ni...(aku kerja kt RTM Wisma Tv,Angkasapuri...ramai x percaya....maklumlah studi dulu aku paling x pandai kot...alhamdulillah..dah rezeki aku..bersyukur sgt...so skrg kene keje kuat smp pencen..haha....)
aku biasa2 je...aku kerja sebagai pembantu penerbitan di unit ehwal semasa...atau singkatannya..SA...pangkat B17 je... :)
ala...kalo korg penah tgk..yg dok pegang stop watch....mulut ckp x berhenti2..tu la keje die...hehe....
awal2 masuk dulu aku  kene buat biz malaysia(setiap isnin - jumaat : 6 ptg)
skrg dh start buat bicara rakyat jugak(setiap jumaat : 10 mlm) dan juga siaran langsung!
sekarang masih dlm proses pembelajaran...almaklumlah...aku mmg x pernah langsung buat2 kerja mcm ni....mmg sgt2 blur! hahha....naseb baik la kwn2 kt sini sudi ajarkan....thanks a lot...

bwh ni antara program bicara rakyat yg pernah aku buat....copy gambr ni dr poknik(studio director kitorg)





kak sala (baju merah) org yg byk membantu aku.... eh yg sebelah pon same gak....byk bantu aku dlm biz m'sia.. :)





tgk....masing2 pegang stop watch....hehe..

serius konon..haha..(ni dlm ob van)

2 comments:

neyza mokhtar said...

CAM BEST JE KOJE KO WA...KEJE AKU GAK TAK BEST.HAHA

wawa said...

hehehe..best le jugak.....meh keje kt tmpt aku...