Friday, January 27, 2012

FOBIA

Korang ade fobia x?atau takutkan sesuatu..x kisah lah benda ke binatang ker...ape2 je lah....sebenarnya saya suke binatang tp saya x suke serangga...yg banyak kaki...terutamanya lipas...euwwww.....
contoh: tgh tidur kt sofa depan tv...mak campak lipas mati kt atas badan...korang tau ape saya buat?menjerit mcm org kene sawan..muahahaha....gile!padahal tido ok..lg 1 lipas tu dh mati!!serius saya mmg sgt takut dgn lipas..cube gak x nk takut tp ntah la..geli kot...

ular?takut x?sebenarnya saya takut ular....tp selalu hairan macam mana org bole bela ular.....x takut ker?so dh byk kali saya selalu cuba memberanikan diri pegang ular ni....penah ade 1 gambar ni...korg tgk pon mesti horror tgk muka saya..teruk giler...waktu tu kat picc tgk membe konvo..nmpk ade sorg abg ni bwk kehulu kehilir ular dia...dlm hati ni teruja nk amik gambar...lepas tu abg tu letak 2 ekor bapak ular atas bahu saya....Ya Allah...saba je la tuhan jer yg tau perasaan waktu tu....nk upload gmbr tu tp ade dlm friendster..password dh lupe...(*muahaha..alasan sbb x nk bg korg tgk muka sy yg x cun sbb pegang ular..wekkk!)

baru2 ni cuba pegang...so nk tayang lah kt korg...



berani x?hahaha..anak ular bole la kan nk bajet2 cun...ce kasik bapak ular..biru trus muka...muahaha....

p/s : ape2 pon saya sedang cube menghilangkan segala rase takut pada binatang2 ni...

No comments: