Wednesday, January 4, 2012

TAHUN BARU SO ANGIN PON BARU GAK...

Assalamualaikum & salam 1malaysia...

selamat tahun baru 2012.....ape azam korg tahun ni? saya?jeng...jeng..jeng...haha... :P
ewahhh...dh mcm pengacara x berbayar plak....uishhh...tahun 2012 ni mcm2 jadi...utk pengetahuan saya nk berpindah umah....saje nk ubah angin sket....dh  5 tahun kot duduk kt bandar baru sentul tu.....bosan...lokasi pilihan adalah pantai dalam...erk...jap2 xtau lg...dlm proses pencarian....kali ni nk kene cari rumah yg sebelah mesti ade mamat ensem yg bujang...duda akan dipertimbangkan...eh...ape merepek lak...

awal2 tahun ni ade je yg buat hati ni bengang...tp saya kene cool kan diri...n kene sentiasa beri senyuman yg manis utk semua org...itu adalah azam saya tahun ni....eh merepek lg.....tahun ni saya target nk kumpul byk2 harta....kumpul duit jugak! n nk melancong! owh...saya paling teringin nk pergi Korea....xtau la bile nk tercapai....harap2 dpt lah nnt....

owh nk cite jugak....ade bengang ngan sorg hamba allah ni....asal jmp je mesti nk sakitkan ati jer....kalo die xde kt opis...sure hati saya tenang je...kalo dia ada.....hati ni mcm kene langgar todak...nyampahnye la....tgk muka die pon dh meluat....hish....

kawen? ramai tanye..hanya mampu jwb.."no komen" well...saya kan artis so jawapan haruslah mcm tu...ahaks....ok...perasan lagi....haha...harap2 tahun ni Allah swt pertemukan jodoh saya cepat2....penat dh saya tggu mr right saya x smpai2...... :P


kahkahkah...mood hari ni adalah berangan!