Monday, February 23, 2009

Public Speaking???

adoiii....pening kepala lak bile memikirkan public speaking ari kamis nih.....
penat perah otak pon....still x der idea lagik....huhuhu.....nk cite ape ek?...erm....isu peperangan? ok ker?...isu2 semasa...? bole ker? erm...ape ek? tolong la aku....poning kepalo den ni ha....hhuhuhu......aku x reti kalo cite2 psl2 sejarah malaysia nih....cite pasal diri aku??erm...x sesuaiiii....psl negeri aku?sesuai ker...?cite tempat yg aku nk melancong...?hahahaha....x pegi lg camne nk cite kan...?rase cam dak sekolah plak...cam zaman mude2 dulu....haha...nk wat karangan la....dh keje ni pon kene gak...tu la gatal sgt nk wat awal2....kan dh pening...diri sendiri gak yg ssh....hurmmmmmmmm......lapar lak perut aku tetibe...td mkn karipap sardin n teh o limau jer....g mkn dulu la...sambil jalan2 cari pasal....hahaha....kot2 la dpt idea ker jap g....
so...gtg now....nnt smbung balik topik ape tuk public speaking nnt k...=)

No comments: