Monday, February 9, 2009

sepanjang majlis perkawinan sahabat baik aku....



30/1/09 ini adalah hari bahagia kwn aku......nk tggu turn aku mmg lmbt lagi.....kat sini aku sesaje je nk update gambar....cupcake ni cousin aku buatkan...n aku tempah khas utk diorg....congrats hanis & idan...!!

ni antara gambar2 sepanjang majlis tu berlangsung...ramai gak kawan kitorg yg dtg....aku as pengapit kene layan diorg sbb hanis sendiri pon x terlayan diorg nih....hehhehe....cam aku plak yg kawen kan...? i love wedding!!

Antara hantaran dr pihak lelaki.....pink kaler...!!


me with the bride......sgt cantekkkkk.....pengantin la...bkn aku...hehehe...


husband & wife....hope happily ever after......

pengapit...!!



tu je la aku update...byk sgt...x terlarat plak...hehehe...kla....gtg..!!

No comments: