Friday, February 13, 2009

star cruise?? bla...bla...

erm....brape ari ni aku bz skit...urusan dgn bank la...pasport la....maklum la..nk kene siapkan diri sebelom bertolak nnt...huhuhu...excited plak rasenyer....x penah ni nk nek kapal....keluar negeri pon x penah..apekes??huhuhu....so peluang yg dtg aku kene la ambik..betol x?nnt pasni ade trip lagi....bln 5 g bali...bln 8 g hong kong plak....ade IME event....wahhhh...best nyer....insyaallah kalo ade rezeki lebih aku g....x sabar plak...asik melancong jer aku nih....bile keje asik kene marah jer...hehe...xper...brape mggu nih aku baik skit..x wat hal lg...ye la...aku still sygkan keje aku....aku xnk la kene ape2 tindakan tatatertib...lgpon ape yg aku buat bkn nyer sengaja...huhu...benda dh lepas wat nk ingt lagi...yg penting tahun ni aku ade target aku sendiri...aku nk amik lesen kete n beli kete...pastu bila kewangan dh kukuh skit aku nk beli umah plak....doakan kejayaan aku k...gambate!!! chaiyok2!!
erm...byk benda dh aku kene pk ni...brg2 yg nk bwk nnt....erm....xble bwk benda yg merepek2...maklumla..pompuan ni sume benda kalo bole nk bwk skali....yg penting bwk 1 luggage sudah...hehe...ok la tu kan..?benda2 yg penting....tu mesti...aku dh kene senaraikan brg2 yg sepatutnyer bwk nih....xble tertggl....ic...pasport....baju sejuk...duit tuk shoping lg...hehehe.... byk ni nk kene ingat ni...erm....taip punye taip....lupe lak aku blom solat lg....so...gtg now....daa~~

No comments: